Lindegaard i kënaqur me startin ndaj Fulham


Portieri i Manchester United, Anders Lindegaard ka pranuar se është vështir ta bindi Sir Alex që unë të zë vend si startues.

 

Lindegaard bëri paraqitjen  e 6 këtë sezon me fitoren e United ndaj Fulham 0:5 si musafirë.Edhe pse ka pranuar një golë ndaj Benfica në debutim ai nuk ka lejuar të merr gola më shumë dhe mesiguri se Ferguson ndaj Wigan do startoi me Lindegaard.

po ashtu Anders për MUTV tha: Unë shpresoj që menagjeri im pëlqen punën time që jam duke e bërë. Une kam luajtur 5 ndeshje rradhazi pa pranuar golë kjo statistik për mua është briliante tha Lindegaard.

Komento këtu!

