Lindegaard në dyshim për ndeshjen ndaj Liverpool-it


Portieri Manchester Unitedit, Anders Lindegaard, është në dyshim për ndeshjen kundër Liverpulit, më 15 tetor.Dane pësoi një goditje kyçin e këmbës gjatë fitores 2-0 ndaj Norëich City, dhe edhe pse ai arriti të luajë plotë 90 minuta në këtë ndeshje, atij i është dashur të tërhiqet nga skuadra e Danimarkës, si rezultat i këtij lëndimi.

“Unë kam një lëndim në kyçin e këmbës, që e mora të shtunën dhe duhet të largohem jashtë,” tha Lindegaard për Daily Star.

“Unë zgjodha për të vazhduar dhe tani po e paguaj çmimin. Dhe edhe pse unë duhet të isha jashtë deri tani, ajo ndeshje ishte tepër e rëndësishme për mua.”

“Personeli mjekësor në United beson se unë mund të kthehem shpejt, diku ka java e ardhshme.”

27-vjeçari kishte zhvendosur nënshkrimin e verës David de Gea për në lojën kundër Norëichit, por tani është e mundshme që Lindegaard do të jetë në bankë kundër Liverpoolit.

Lindegaard kishte filluar edhe edhe ndeshjen e Ligës së Kampionëve kundër Benficas më parë në këtë sezon.

Komento këtu!

