Pogba beson se do të jetë startues te United


Mesfushori i Manchester United, Paul Pogba beson se ai do të jetë në gjendje për të zënë një vend në formacionin bazë te skuadra e Sir Alex Ferguson.

“Një huazim imi në ligën e dytë të Anglizë është biseduar gjatë fillimit të këtij sezoni, por Ferguson nuk e dëshironte largimin tim”.

“Kjo tregon se ai ka besim të plotë te unë. Unë jam krenar me atë që jam duke bërë. Unë jam afër të arrijë te klubi i parë dhe shpresoj se këtë gjë do ta bëj në këtë sezon”, tha Pogba për French Football Federation.

Komento këtu!

