Adryan: Gjate veres se ardshme ne Old Trafford


Mesfushori kreativ i Flamengos, braziliani Adryan Tabares (18) ka deklaruar se gjate veres se ardhshme do ti bashkohet akademise se United.

“Une dua te bashkohem me United pasi me pelqen shume ky ekip, edhe kur kam qene me i vogel i kam shikuar ndeshjet ne TV, dhe sipas gjitha gjasave klubet jane marre vesh dhe gjate veres do te jem ne OLD TRAFFORD.”

“Une kam mundur te bashkohem edhe kete vit me Unitedin mirepo une isha vetem 17 vjecar dhe ketu ligji i futbollit nuk i lejon te largohen ata qe jane me te rinje se 18 vjet.Te kaloje ne United dhe te luaje me yje do te jete nje enderr fantastike per mua.” deklaroi Adryan.

Komento këtu!

