Neville: Ferguson pati të drejtë për Tevezin


Neville shkroi në kolonën e tij të Mail: “Dy vjet më parë kam thënë se Sir Alex Ferguson kishte bërë gjënë e duhur duke e larguar Carlosin”

“Shumë njerëz, veçanërisht tifozët e Manchester Cityt, për komentet e mia kishin mendime të këqija.”

“Por unë isha parë se çfarë kishte ndodhur në klub vitin e fundit të kontratës së tij, Carlos kishte reaguar edhe për futjen e Dimitar Berbatov.”

“Unë nuk mendoj se ndonjë nga lojtarët me përvojë në United në atë kohë ishin të lidhur me të.”

“Sipas mendimit tim, kur ai shënoi kundër Manchester Cityt, në një lojë jetike në fund të sezonit, vrapoi për të dalë para kutisë së drejtorëve duke bërë gjestin e ti sikurse: “A je duke dëgjuar””, kjo ishte e qartë se situata ishte e përçarë në rrënjë.”

Komento këtu!

